-->

Wednesday, July 17, 2013

Tajuk: xde tajuk /Suka hati korang la nak describe ape title entry ni

Bismillahirrahmanirrahim...


Assalammualaikum wbt. firstly nak bagi tahu bahawasanya blog ini baru sahaja di sign up petang tadi. Yes, memang akulah blogger yg terlambat dan terkuno sekali.Sebenarnya suatu ketika dulu aku pernah mencipta satu blog . tapi disebabkan aku masih belum bersedia nak menulis jadi aku tinggal kan saja blog itu.Sebenarnya banyak perkara yg mendorong aku utk buat blog ni. Apa perkara tu nanti aku cerita lah . So nak dijadikan cerita aku bukak blog lame tu dan baca balik.. pergh sumpah kelakar tahap cipan sebab teserlah ketidakmatangan aku disitu. (So kali ni dah matang la ..) Hee insyaAllah . Ill try my best la jadi matang.muehehe byk la  ..

Ok bersambung balik citer tadi. lepas baca balik aku macam jd tak suka tengok blog tu aku pun buat la blog ni.. (hehe suka hati aku je kan nak suka tak nak suka) ok Sweet Sour .. ape yg sweet ape yg sour aku pun tak tau lah. ye la kan nak letak klasik-klasik angat tak boleh lorh.. macam blog terkenal  jejari manis jejari  runcing ke kan .. sebab jejari i tak macam diaorang. jari i tembam-tembam uollss.

Next, aku memang lah lemah sangat lemah dan melemahkan bab reka-mereka design-mendesign ni. Aku dan memberku hawa Shilla Amzah yg create nme blog ni.(sorry slh name.Shilla NurAiesyah sebenarnya .saje nak publisitas murahan.muehehe) . kami mencipta nama blog ni tak kurang dari 1 minit 25saat..  ececeh ntah betul ke tak tu. tapi lebih kurang la kan. Sepadan dgn nama blog yg agak simple-dimple ni. ok lah nakmo membebel panjang-panjang .So itu saja untuk entry pertama ni .Bubye!
                 


p/s: terima kasih kerana sudi membaca :)

No comments :

Post a Comment