-->

Thursday, July 18, 2013

Kesalahan ejaan

Hi! and Assalammualaikum.. kali ni nak cerita tentang rasa malunya dengan sendiri huhuhu ..  ok nak bagi tau aku jadi macam segan sendiri pulak bila baca entry sendiri yg byk sangat kekurangan. tak cukup dengan tu ade lagi teruk weyh, aku banyak salah eja. salah eja yg sampai bunyi dia dah lain dah.ntah dari bahasa apa aku pon taktau . Contohnya bangun jadi bangus, sebenarnya jadi sebanarnya. lawak kan . Memang lawak.. aku tau tu. Sebenarnya beberapa hari ni fikiran aku agak bercelaru , hati tak menentu, so menaip  pun tergesa-gesa . Senang cerita dalam hati sebut lain si jari ni taip lain, itu yg nak bangun jadi nak bangus tu. Alahai dah mcm org sengau pulak. Hoi org sengau pun tulis betul-betul tau . Mmg lakan sbb org sengau tu tak banyak pikir , slow-slow je taip .Siap boleh nyanyi lagi  *.. "senangya ni nalam hati.. ngalau meistri nua"..* hohoho sungguh pandai aku mengutuk org sengau. ada bakat rupanya aku ni. hehehe . ok lah aku mintak maaf atas kesalahan tu. Aku sendiri pon tak suka salah-salah mcm tu. tak molek kan. macam cacat je bunyi . tak puas hati jadinya . So lepas ni aku akan tulis dengan berhati-hati .

Thank you for reading this entry :)

No comments :

Post a Comment