-->

Saturday, September 28, 2013

my blog banner

My blog banner.. My blog banner.. My blog banner???  betul ke tajuk entry aku ni.. banner bukan macam kain rentang tu ke, huahuahua ,yang besar yang lebar yang orang pegang ramai-rami tu kan.. ngeh.. ngeh.. ngeh.. aahh aku tak peduli. tajuk punya pasal pun mau gaduh ka .ish.. ish.. 


tengok ni.. cantik tak?



Boleh la kan.. tak berapa nak profesional sangat la. tapi jauh di dalam lubuk hati sebenarnya aku sangat menginginkan gambar ni jadi blog header aku. tapi seriously aku tak mahir lagi mengedit gambar dan sebagainya. oleh itu semata-mata nak sama kan saiz kelebaran gambar header ni aku terpaksa mengecilkan bahagian entry ni. so dah nampak sempit pulak.tapi tak pe lah. nak buat macam mana kan.lagipun untuk temporary je.nanti dah ok semua baru aku adjust balik k.anyway ada sesiapa yang pro bab edit-mengedit ni halo-halo la ngan aku k. PM kat facebook ke. k lah hope uollss suka tengok blog aku. singgah.. singgah.. kakak abang, buat macam rumah sendiri.

ok,tata..

thanks for reading this entry!!

No comments :

Post a Comment